Lista akcji serwisowych BMW

BMW to jedna z najpopularniejszych światowych marek samochodowych, niemiecka firma bardzo szybko zdobyła uznanie i sympatię wśród miłośników motoryzacji. Dzisiaj to właśnie samochody BMW można najczęściej spotkać na polskich drogach. Kupując auto wprost z salonu producenta kierowcy mają nadzieję, że ich nowy pojazd będzie sprawny i bezpieczny w użytkowaniu, niestety nie zawsze tak jest. Obecnie coraz częściej można spotkać się z tzw. akcjami przywoławczymi.Czym są modne w ostatnich czasach akcje serwisowe BMW? Czy warto z nich korzystać?

Aktualnie najwięksi producenci znanych marek samochodowych co kilka- kilkanaście tygodni wzywają posiadaczy ich aut do wizyty w autoryzowanym serwisie w celu naprawy wady fabrycznej. O czym należy pamiętać, akcje serwisowe dotyczą nie tylko pierwszych właścicieli nowych aut, ale także i tych, którzy nabyli samochód z rynku wtórnego.Czy wady fabryczne stwarzają zagrożenie dla kierowcy i pasażerów? Wszystko tak naprawdę zależy od rodzaju usterki, akcje serwisowe w większości przypadków dotyczą niewielkich usterek kosmetycznych, rzadziej poważnych awarii. Nie mniej jednak wyeliminowanie nawet z pozoru niegroźnej usterki może w znacznym stopniu poprawić wygląd i usprawnić funkcjonowanie pojazdu.

Spoglądając na aktualne dane, możemy stwierdzić, że w tej kwestii koncern BMW wypada całkiem dobrze. Akcje serwisowe nie są organizowane tak często, jak to ma miejsce w przypadku innych marek motoryzacyjnych, co z pewnością świadczy o wysokiej jakości wyprodukowanych przez BMW pojazdów. Zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie całej Unii Europejskiej firmy zajmujące się produkcją aut osobowych powinni natychmiast zgłaszać wady fabryczne, bowiem za zatajenie tego faktu, grożą horrendalnie wysokie kary pieniężne. Jednak w tej sytuacji bezpieczeństwo podróżujących wadliwym modelem producenci stawiają na pierwszym miejscu.

Aktualnie obowiązujące akcje serwisowe BMW

Obowiązkiem producenta marki BMW jest poinformowanie wszystkich właścicieli aut, których wada fabryczna została wykryta o udaniu się do pobliskiego autoryzowanego serwisu. Zazwyczaj odbywa się to poprzez dostarczenie kierowcom listów poleconych, z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych informacji dotyczących wady fabrycznej, serwisu oraz ewentualnych kosztach naprawy. Należy pamiętać o tym, że tego typu listy otrzymają jedynie posiadacze aut nabytych z rynku pierwotnego,osoby, które odkupiły samochód od innego właściciela muszą radzić sobie same. Chcesz wiedzieć jakie aktualnie akcje serwisowe przeprowadza BMW? Więcej szczegółowych informacji znajdziesz na stronie https://www.samar.pl/bmw/akcje-serwisowe.

O czym warto wspomnieć to usunięcie usterki przeprowadzane w ramach akcji serwisowej BMW jest w pełni bezpłatne. Niezależnie od tego czy pojazd jest objęty gwarancją czy też nie jego właściciel nie zapłaci nic za serwisowanie pojazdu w ASO (autoryzowanej stacji obsługi) BMW. Koncern BMW podczas tych wakacji przeprowadził dwie akcje serwisowe, pierwsza z nich, która ogłoszona została 22 lipca dotyczyła wady tylnego spoilera w modelu pojazdu BMW X3, usterka była niewielka w związku z czym proces jej niwelowania również nie trwał zbyt długo. Kolejną akcje serwisową BMW zorganizowało miesiąc później, w tym wypadku usterka także nie była zbyt poważna bowiem dotyczyła ona modyfikacji tylnego zagłówka w samochodach BMW serii 3. Za największą i zarazem najpoważniejszą akcję serwisową uważa się tą z czerwca, która obejmowała modele BMW z serii 5 i serii 6.

Te i inne usterki możesz naprawić w serwisie BMW Stando Wrocław.

Źródło:
https://www.samar.pl/bmw/akcje-serwisowe
www.motofakty.pl